Bli medlem

For å kunne ta tak i de sakene som er viktig for fritidsinnbyggerne i Oppdal er vi avhengig av din støtte i form av medlemskap. Vi ønsker å bidra til at du kan nyte fritiden din på hytta. Bli medlem og støtt arbeidet med blant annet eiendomsskatt​ og skiløyper. Sammen er vi sterke!

Ta gjerne kontakt med Oppdal Hytteforening for å få informasjon om hvordan hytteforeningen eller veilaget kan bli med i Oppdal Hytteforening på styret@oppdalhytteforening.no.

Innmelding

Eier eller leier fritidsbolig i Oppdal kommune? Velkommen som medlem i Oppdal hytteforening. Du kan melde inn flere i samme fritidsbolig med individuelle medlemskap og/eller støttemedlemskap ved samme innmelding.

• Medlemskap kr 100 per person årlig

Vil du bidra til at Oppdal Hytteforening får mer tyngde i sitt arbeid, setter vi stor pris om du vil være støttemedlem. Alle i en fritidseiendom, grunneiere, fastboende og andre som ønsker å støtte vårt arbeid, kan bli støttemedlem. Støttemedlemskap er uten stemmerett.

• Støttemedlemskap (gratis)

Få medlemskort med rabattordninger

Last ned Rubic Connect fra AppStore eller Google Play.

Trykk «Logg inn» Velg enten «Registrer (ny bruker)» eller «Logg inn med Vipps».

• Velger du «Ny bruker» fyller du inn personalia og lager brukernavn og passord.
  • Velger du «Logg inn med Vipps» hentes informasjon om deg fra Vipps automatisk.

Trenger du hjelp kontakt support@rubic.no eller telefon 400 02 292.

Medlemsfordeler

Medlemsrabatt
Bygger’n Oppdal - opp til 30% (proffrabatt)
Intersport Oppdal - 15% medlemsrabatt
Kommunale dokumenter
Norges hytteforbund
Oppdal hytteforening er medlem i Norges hytteforbund.
En av de mange fordelene ved et medlemskap i Norges Hytteforbund (NHF) er tilgangen til juridisk bistand. Oppdal hytteforening representerer dermed alle sin medlemmer og får 2 timer gratis advokathjelp og 20% rabatt på de til enhver tid gjeldende timepriser til Økland & CO.

Medlemsoversikt

For å være medlem i Oppdal Hytteforening må du eie eller leie en fritidseiendom i Oppdal kommune. Du kan være medlem direkte i et personlig medlemskap eller gjennom din hytteforening.

Nedenfor er hytteforeningene som er tilknyttet Oppdal Hytteforening. Alle medlemmer i disse hytteforeningene har kollektivt medlemsskap i Oppdal Hytteforening via hytteforeningen sin.
Private medlemskap
I tillegg til personlige medlemskap er hytteforeningene under medlemmer.

Hytteforeninger
Velforeningen i Gorsetråket Hyttegrend
Øvre Vetle-Stavåa Hytteforening

Bli medlem

Oppdal Hytteforening skal være en aktiv part i forhold til kommunen og politikerne. Vi skal snakke hytteeiernes sak, være en pressgruppe og en viktig ressurs for fritidsinnbyggerne i Oppdal. For å klare dette, må vi være mange sammen!

Fyll ut det digitale skjemaet slik at vi kan besvare deg fortest mulig

Takk! Meldingen din har blitt sendt
Ups! Noe gikk galt, vennligst prøv igjen..